Connected health

Zorg app medewerker

Binnen het HPS Connected Health-platform worden uw medewerkers uitgerust met een speciale zorg smartphone. Het inloggen op het apparaat gebeurt snel en eenvoudig met de gebruikersnaam en het wachtwoord dat uw medewerker overal in de organisatie gebruikt. Dus geen gedoe meer met het onthouden van talloze inlogcodes of herhaaldelijk inloggen voor verschillende systemen.

De dienstverlening is zo ingericht dat uw werknemer zich kan abonneren op de verschillende teams en afdelingen waar hij mee te maken heeft, maar ook op slimme sensoren. Alle informatie die relevant is voor die afdelingen worden vervolgens naar de smartphone van die medewerker gestuurd. Denk bijvoorbeeld aan meldingen van cliënten, collega’s, de intercom, leefcirkels, sensoren en toegangscontrole.

Vooral dat laatste is interessant, want doordat uw gebouw slim is geworden, kan het systeem real-time de locatie van een medewerker of cliënt bepalen. In de praktijk betekent dit dat uw medewerker bijvoorbeeld automatisch toegang krijgt tot bepaalde fysieke locaties in uw pand, zonder dat hij daarvoor een pasje nodig heeft of een handeling op zijn smartphone moet verrichten. Ook kunnen, in geval van een verpleegalarm, routinematige handelingen van de medewerker worden weggenomen door functies te koppelen met real-time locatievoorziening.

Al deze technologische innovaties van ons eHealth-platform zorgen ervoor dat uw medewerkers minder handelingen hoeven uitvoeren en snel meer inzicht hebben, waardoor ze accuraat kunnen handelen en meer tijd krijgen voor zorg. Hierdoor stijgt de kwaliteit van de zorgverlening. Het biedt bovendien een rustige, veilige en efficiënte werkomgeving, voor zowel medewerker als cliënt.

Persoonlijk advies

Afdeling Sales
sales@hps-solutions.nl

088 – 0187452

Ontdek de mogelijkheden voor uw organisatie

Bent u benieuwd hoe wij u kunnen helpen bij het optimaliseren van uw zorginstelling? Neem contact met ons op voor een gratis en vrijblijvend (online) kennismakingsgesprek.