Zakelijke Telefonie

Contact Center

Effectief en optimaal klantcontact is van onschatbare waarde binnen uw organisatie en u wilt een oplossing die u daarbij optimaal ondersteunt. U denkt misschien dat een Contact Center-oplossing alleen geschikt is voor grote organisaties, maar ook wanneer u bijvoorbeeld een helpdesk in huis heeft, of een informatiebalie met een aantal medewerkers, kan deze technologie helpen in de communicatie met uw klant. Het succes van een organisatie is immers in belangrijke mate afhankelijk van haar klanten.

Klantcontact is vaak één van de belangrijkste processen binnen een bedrijf. Wanneer klanten zelf kunnen kiezen hoe ze uw organisatie benaderen. Via telefoon, e-mail, chat, social media en video kunt u de relatie met uw klanten optimaal vormgeven. Met een systeem dat u in staat stelt om de communicatie en uw bereikbaarheid te analyseren, kunt u de contactervaring van uw klanten steeds verder verbeteren.

HPS biedt u een Contact Centeroplossing die naadloos aansluit op uw specifieke wensen. Samen kiezen we de bouwstenen die voor uw klantcontact relevant zijn. Doordat we een modulair systeem aanbieden, kunt u het exact afstemmen op de behoeften en wensen van uw organisatie. Dat hoeft u overigens niet allemaal van tevoren te bedenken. Het systeem kan flexibel en op ieder moment worden aangepast door functionaliteit(-en) toe te voegen of te verwijderen. De HPS Contact Centeroplossingen bieden u alles dat u nodig heeft om effectief klantcontact op- en uit te bouwen. Verschillende rapportages helpen u het contact te optimaliseren, efficiënt te beheren en bieden u de mogelijkheid om zelf processen en call flows in te richten of aan te passen.

Persoonlijk advies

Wesley Motiram
Business Development Manager

088 - 0187456

Ontdek de mogelijkheden voor uw organisatie

Bent u benieuwd hoe wij u kunnen helpen bij het optimaliseren van uw organisatie? Neem contact met ons op voor een gratis en vrijblijvend (online) kennismakingsgesprek.