Contact Center

Effectief en optimaal klantcontact is van onschatbare waarde binnen uw organisatie en u wilt een oplossing die u daarbij maximaal ondersteunt.

Bekijk de voordelen

Cloud oplossingen

De cloud biedt uw organisatie de mogelijkheid om zich te focussen op datgene waar uw bedrijf het beste in is.

Bekijk de voordelen

Service & beheer

Geen omkijken naar het onderhoud en beheer van zakelijke telefoniesystemen. We ontzorgen u graag met onze service.

Bekijk de voordelen

Onze uitgangspunten

  • Alle functionaliteit die u nodig heeft om effectief klantcontact op- en uit te bouwen.
  • Efficiënt beheer en eenvoudig te interpreteren rapportages.
  • Mogelijkheid om zelf processen in te richten of aan te passen.
  • Voorspelbare kosten door betalen naar gebruik.
  • State-of-the-art technologie, altijd up-to-date.
  • Hoge beschikbaarheid en betrouwbaarheid.

Telefonie

Basistelefonie is een integraal onderdeel van de dienstverlening.

Lees verder

Contact Center

Effectief en optimaal klantcontact is van onschatbare waarde binnen uw organisatie en u wilt een oplossing die u daarbij optimaal ondersteunt.

Lees verder

Open Media Contact Center

Betere organisatie van IoT-diensten met Mitel Contact Center.

Lees verder

Cloudoplossingen

De cloud biedt uw organisatie de mogelijkheid om zich te focussen op datgene waar uw bedrijf het beste in is.

Lees verder

Private LTE

Eigen 4G-netwerk biedt klanten betrouwbare dataoplossing.

Lees verder

Private GSM

Eigen mobiel netwerk biedt klanten betrouwbare spraakoplossing.

Lees verder

MiTeams

Met MiTeams wordt samenwerken efficiënt, flexibel en eenvoudig.

Lees verder

Service & Beheer

Geen omkijken naar het onderhoud en beheer van zakelijke telefoniesystemen. We ontzorgen u graag met onze service.

Lees verder

SD WAN

HPS biedt Software Defined networking technologie aan op WAN verbindingen.

Lees verder

HPS APN

Maak uw eigen mobiele data netwerk dat u zelf vanuit uw firewall kunt beheren.

Lees verder

Vast Mobiel Integratie

Verhoog productiviteit en verbeter bereikbaarheid met de integratie van vaste en mobiele telefonie.

Lees verder

IVR

Een Interactive Voice Response-systeem (IVR) vergroot de klanttevredenheid en bespaart kosten.

Lees verder

Operator Console

De Operator Console biedt telefonisten flexibiliteit en efficiëntie.

Lees verder

Toestellen

Optimale communicatie ongeacht het gebruikte toestel.

Lees verder

Thuiswerken

Thuiswerken is de nieuwe norm.

Lees verder
Persoonlijk advies

Wesley Motiram
Business Development Manager

088 – 0187456

Ontdek de mogelijkheden voor uw organisatie

Bent u benieuwd hoe wij u kunnen helpen bij het optimaliseren van uw organisatie? Neem contact met ons op voor een gratis en vrijblijvend (online) kennismakingsgesprek.